כבישים

להגיע בבטחון ממקום למקום

תכנון כבישים דורש, מעבר למקצועיות ברורה, גם ראייה וחזון לעתיד. הכביש המתוכנן צריך לחבר בין מקום למקום, לעבור דרך יישובים קיימים ועתידיים, להיות בטיחותי ונקי ממהמורות וכמובן, לא לפגוע בנוף אלא להשתלב בו באופן מאוזן והרמוני.

הכבישים המוצלחים אותם תכננו המומחים שלנו מציגים את מגוון היכולות של חברת חסון ירושלמי.

 

כביש מס' 531

כביש מס' 531

הכביש מחבר את כביש חוצה ישראל עם כביש החוף. אורך כ- 16 ק"מ. לאורך הכביש מחלפים רבים, גשרים, מנהרות ומסילת ברזל בין מסלולי הכביש. הכביש הינו אחד מכבישי הרוחב הראשיים ביותר במדינת ישראל.

כביש מס' 358

כביש מס' 358

כביש נופי המחבר בין כביש 31 לבין כביש 35 ועובר לאורך יישובים קיימים: שומריה, להב, אמציה  ויישובים מתוכננים: מירשם, חרוב ועוד.

נתיבי איילון

נתיבי איילון

א.   הרחבת נתיבי איילון (SB) בין גלילות לרוקח, כולל שיקום הכביש הקיים. אורך –   5 ק"מ.

ב.   הרחבת נתיבי איילון (NB) באזור מחלף קק"ל, כולל שיקום הכביש הקיים.

כביש מס' 1

כביש מס' 1

כביש מס' 40

כביש מס' 40

כביש דו מסלולי עם 2 נתיבים לכל כיוון וכולל 2 מחלפים, מהירות נסיעה חלקה של 100 קמ"ש, מאפשר קיצור זמן משמעותי לכל כיוון.
פרויקט קו התפר

פרויקט קו התפר

הפרויקט דרש הכנה קפדנית ועמידה בלתי מתפשרת בלוחות זמנים, כל זאת תוך התחשבות ומתן פתרונות מקצועיים למכשולים הנדסיים כגון טופוגרפיה קשה, מעבר נחלים וקרקע בעייתית. 
 
הפרויקט הסתיים בהצלחה מירבית.
מחלף רעננה דרום

מחלף רעננה דרום

הפרדה מפלסית כביש מס' 134

הפרדה מפלסית כביש מס' 134

הפרדות מפלסיות נבנות לצורך שיפור תנועתי ובטיחותי, תוך מתן פתרונות במרכזי ישובים, לתנועה ונגישות.

הפרדה מפלסית כביש מס' 145

הפרדה מפלסית כביש מס' 145

הפרדות מפלסיות נבנות לצורך שיפור תנועתי ובטיחותי, תוך מתן פתרונות במרכזי ישובים, לתנועה ונגישות.